使用する言語を選択してください:
100%リアル、検証済みレビュー。
Nicolas G.の評価
PATRICK V.の評価
Laura S.の評価
Murielle F.の評価
Très bonne soirée, tout est frais et préparé avec de bons produits corses. Service et accueil adorable.
Vivien D.の評価
Nicole B.の評価
Andrea A.の評価
Servizio ottimo come i piatti!
Antoinette M.の評価
Rokicki M.の評価
Such delicious, comforting food in a friendly, neighborhood atmosphere. Highly recommended -- definitely make room for the Corsican liqueur and eau-de-vie at the conclusion of your meal.
Marylaure D.の評価
Cadre agréable personnel serviable